Ads

Monday, December 28, 2009

Waiting to preview...

salam, semua...
bersyukur aku ke hadrat Illahi kerana dgn limpah kurnia nye aku dapat mnjalankan tggungjawabku di bulan 12 ni dgn jaya nye... terima kasih yg tidak terhingga kepada semua customers 1001kenangan yg sudi memberikan tggungjawab mendokumentasikan hari bahagia mereka kpd aku... jgn riso.. album korang sedang diproses.. so, dibawah ni adalah wajah2 ceria pasangan2 bahagia tersebut... mengenali kalian serta family kalian mmg best... terima kasih kepada kalian semua kerana menerima kehadiran aku... sb aku tidak rasa terasing bila berada kat umah kalian... diharapkan kita bleh bekerjasama lagi di masa hadapan.. insyaAllah.. so, entry kali ni aku nk perkenalkan pasangan2 bahagia kat semua pelawat1001kenangan di masa akan datang, insyaAllah lebih byk gmbo lg aku akan kongsikan ngan anda semua... zaasssss...

Shah & Zai * diorg punye pakej RM2 je... pat2 siku lipat, sape cepat dia dpt... *

Pija & Kamarul

Shila & Faiz

berminat dengan perkhidmatan kami? sila hubungi:
1001kenangan
0125755471 -MIOR
mios_sakuragi (YM)

No comments:

Post a Comment