Ads

Saturday, December 19, 2009

Shah + Zai : : Akad Nikah

salam, semua...
entry kali ni aku nk kongsi ngan korang semua gambo2 akad nikah pasangan Shah & Zai... majlis akad ni berlangsung di rumah zai sendiri, dan zai jugak telah dinikahkan oleh ayah nye sendiri... mesti shah gabra kan... apepun tahniah diucapkan kepada pasangan mempelai ni.. semoga bahagia hingga ke akhir hayat hendaknye... amin.. ;-)utk entry kali ni aku present akad nikah dulu ye... yg lain2 kemudian ye... korang bygkan.. hampir 1000++ gambo aku shoot utk majlis ni... dan mata aku dh berpinar nk pilih gambo... dan aku larat upload ni ja... so.. zaaasss je le.... semoga terhibur...

Sila klik di sini utk paparan penuh... semoga terhibur...


berminat dgn perkhidmatan kami??? sila hubungi:
1001kenangan
0125755471 - Mior
mios_sakuragi (YM)

No comments:

Post a Comment