Ads

Wednesday, December 23, 2009

Reza + Siti : : The Intro

salam, semua...
bersyukur ke hadrat ilahi kerana weekend baru ni aku berjaya menjayakan 3 event yg berbeza tempat dan waktunye dalam 3 hari yg berbeza... syukur alhamdulillah.. smpai ke hari ni penatnye pun x hilang lg... tp xpa... aku suka tgk org bahagia di hari bahagia diorg... terima kasih diucapkan kepada customer2 yg dihormati... aku suka kalian... ok la... xmau ckp panjang.. hari pun dh nk pagi dh nih.. entry kali aku nk kongsikan ngan kalian wedding job aku yg pertama utk weekend nih, iaitu perkahwinan pasangan Reza & Siti... tp aku kasi intro dulu la.. laporan menyusul kemudian... majlis ni berlangsung di Bangi.. start akad nikah pukul 9.30, dan terus kenduri sampai pukul 1 lebih... majlis ni berlangsung dengan penuh kesederhanaan tapi cukup meriah... tahniah diucapkan kepada pasangan nih.. berpeluh jgk la si Reza nih bila kena tanye mcm2 oleh tok imam... so, korang tunggu le laporan penuh nye ye.. ni aku letak dulu 2-3 keping.. kepada SHah & Zai dan Kamarul & Pija, tunnggguuuu... lepas ni giliran korang punye plok ye...


berminat dengan perkhidmatan kami? sila hubungi:
1001kenangan
0125755471 - Mior
mios_sakuragi (YM)

No comments:

Post a Comment