Ads

Monday, March 19, 2012

Majlis Kesyukuran Harijadi & Aqiqah:: Sofea Az-Zahra


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

For more pictures, just click HERE!!! 

salam, semua..

chakk!! jumpe lagi kita ye.. kali dalam Majlis Kesyukuran & Aqiqah si comel, Sofea Az-Zahra.. majlis ni sangat meriah dengan dimulai dengan bacaan yassin serta diikuti dengan cukur jambui... aku pun join jugak la masa baca yassin tuh.. sambil tangan aku melayang2 shoot sambil2 duduk tu.. hehehe... pastu sooorrruuuu la... huhu.. majlis ni aku tibai makan roti arab ngan kurma kambing ja.. tak mau makan nasi.. sebab badan aku sudah cukup besar.. pastu tibai air sirap secukup rasa.. terima kasih kepada Zamzairi dan Mazni sebab sudi panggil aku dokumentasikan majlis yang penuh bermakna ini.. InsyaAllah akan aku laksanakan nya dengan baik dalam bentuk album nanti ya.. kepada pelawat2 diluar sana, sesiapa yang teringin aku shoot majlis utk buah hati cahaya mata korang, sila kan isi borang ye.. huhu... ok la, sampai setakat ni sahaja preview kali ini.. tunggu laporan penuh akan menyusul kelak.. salam... zaaaaasssss!!
Nantikan kemunculan gambo2 yang menarik lg di masa akan datang... semoga anda semua terhibur... zzzaaaasssss.... 

Berminat dengan perkhidmatan kami?
Anda semua dijemput untuk mengisi borang di SINI
atau hubungi:












Mior | 0125755471 | mios_sakuragi@yahoo.com











1001kenangan

No comments:

Post a Comment