Ads

Friday, March 12, 2010

Our New Baby...

salam semua...
akhir nye tercapai jgk hajat aku nk beli yg ni... tu pun sampai nk tgu kit lens yg 18-55mm aku rosak... klu kit lens aku x rosak, mmg aku x beli nye... huhu... sb kit lens tu ringan je.. yg ni berat skit.. sb kuat makan.. tp mmg murah la beli katElite Professional kat Penang... nk dpt yg ni smpai aku kena trade-in 55-250mm yg aku sayangi... dapat lg murah le... huhu... lepas nih xyah tuko2 lens lagi... shoot je.. nk beli 'L' series mmg xmampu lg setakat ni.. tp satu hari aku akan beli jugak... xkira la.. main kutu ke.. ape ke... ok la... setakat ni saje utk kali ni... sehingga bertemu lagi.. zaaassss...



berminat dengan perkhidmatan kami? sila hubungi:
1001kenangan
0125755471 - Mior
mios_sakuragi (YM)

No comments:

Post a Comment