Ads

Friday, January 1, 2010

Faiz + Shila : : The Intro

salam, semua...
rasenye belum terlambat utk aku ucapkan selamat tahun baru 2010... semoga tahun 2010 ini dapat memberi manfaat kepada kita semua... insyaAllah... ok la, kawan-kawan semua.. entry kali aku kongsikan ngan korang Intro utk majlis perkahwinan Faiz & Shila... majlis ni berlgsung di parit buntaq pada tahun lepas iaitu pada 25 & 26 Disember 2009... aku start shoot dr khemah mula di pasang sampai le meja nk kemas... terima kasih diucapkan kepada Faiz & Shila sekeluarga kerana sudi memberi tggungjawab beso kat aku... korang mmg best... mmg happening family diorg nih... k la ye... ketika aku menaip hari dh pun pagi... aku pun dh xde idea nk tulis ape.. so, zaaasss je la ye... insyaAllah akan dtg aku kongsikan lg kemeriahan mjlis nih ngan anda semua... semoga terhibur...




berminat dengan perkhidmatan kami? sila hubungi:
1001kenangan
0125755471 - Mior
mios_sakuragi (YM)

No comments:

Post a Comment