Ads

Monday, October 19, 2009

Joe + Qila : : The Preview

salam, semua...
entry kali ini saya ingin berkongsi sekali lg kemeriahan di majlis resepsi untuk pasangan Johari&Qila... majlis ini berlangsung di padang kat depan umah Johari sendiri di serdang... terlebih dahulu saya ingin mengucapkan terima kasih yg x terhingga kepada pasangan tersebut kerana memberi tanggungjawab ini kepada saya... saya suke kerja dgn kamu berdua... skrg ni zaaaasss je le gambo2 ni dulu k... kepada pasangan pengantin, anda berdua bleh le kongsikan fp ni kepada sahabat handai u all k... ok... harap anda berdua suke dgn kerja tangan saya ni... dan kepada semua pelawat2 yg bakal visit fp sy ni, sila le beri komen & kritikan yg membina ye... jasa anda semua sy dahulukan dgn ucapan terima kasih...

untuk paparan penuh, sila klik di sini




Berminat dengan perkhidmatan kami? sila hubungi:
1001kenangan
0125755471 - Mior
mios_sakuragi (YM)
Fotopages

No comments:

Post a Comment