Ads

Thursday, September 3, 2009

Majlis Kesyukuran

salam, semua... seminggu sebelum ramadhan hari tu adik aku intan n husband ade buat kenduri sikit.. katanye kenduri ni 'limp sum' punye.. sambut ramadhan+masuk umah baru+open house utk raya... dhsat x majlis ni?... xpe2.. asalkan aku dpt melantak... macam2 juadah disediakan.. semua saudara-mara terdekat, ipar-duai, besan2.. beras2.. dijemput memeriakan suasana... yg paling best.. time baca doa, 5 org je (termasuk aku yg pegang camera le..) yg duk bersila depan pembaca doa tersohor dlm family aku.. saper lg.. bapak aku le... mlm tu aku x shoot byk sgt.. sb fokus kat makan n BBQ.. tgn minyak.. x leh pegang camera.. ade le skit2 yg aku nk kongsikan dengan kalian... kepada saudara-mara, ipar-duai, besan2.. beras2.. zaaasss je le mana yg ade...

No comments:

Post a Comment