Ads

Thursday, August 20, 2009

Keluaran Ogos 2009

salam, semua...
entry kali ni aku nk kongsi kan dgn kalian ttg cover majalah utk bulan ni... keluaran khas1001kenangan (yo2 ar je..) sebenarnye ni adelah khas utk anak sedara aku majalah.. di mana aku akn buat kan fotobook utk dia... tgu ye Mu'adz.. nnt dh siap pak yeop tjuk kat mu'adz... sejak aku dpt anak sedara, seronok plok buat baby portraiture.. seronok tgk gelagat dn reaksi dia.. klu le dia bleh bercakap.... nahas aku... kepada semua pelawat2 di luar sana, sekiranye anda berminat utk utk mengabadikan kenangan bersama2 anak-anak anda dlm bentuk dokumen (album le..), sila le hubungi 1001kenangan ye... kami akan berikan yg terbaik utk anda... diskaun menarik menanti bekas customer 1001kenangan... amacam?... terbaek x?... zaaassss...
......................

suatu ketika dahulu...

berminat dgn perkhidmatan kami? sila hubungi:
1001kenangan
0125755471 -Mior
mios_sakuragi (YM)

1 comment:

  1. chomelnyer muadz nih..bolat mcm paksedare die gak,klu aku nk buat,aku xmo diskaun,aku nk pree je,ekekekek

    ReplyDelete